Sommar i Vasa

Heej :)

Är här i Vasa nu och ligger på soffan och väntar på mat, som D fixar ihop som bäst. Vi har nyss kommit in från en promenad i solskenet. Vi var på en glass till McDonalds och såklart satte vi ute på en bänk och njöt! Det var riktigt nice! Fast efter en stund på bänken med våra goda glassar så såg vi att gråa moln närmade sig! Vi satte igång att gå mot Brändö direkt för att undvika regnet, men vi hann inte. Vi satte oss då under ett tak en stund och väntade tills regnmolnet for förbi. Och nu är vi här! :)

Jag mår bättre idag. Men jag har den där konstiga febriga känslan i huvudet och i ögonen, men ingen feber har jag. Förhoppningsvis går det om snart!
2010-05-16 @ 17:12:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }