Solar på balkongen

For hem lite tidigare från skolan idag.. Var bara på halva föreläsningen på eftermiddagen och sen tyckte Mari och jag att vi vill åka hem. Jag kände mig allmänt trött och snorig, och dessutom var det inte så intressant föreläsning. Inte så givande då föeläsaren läser direkt av papprena. Lika bra att studera hemma då och göra något vettigt (läs: sola).


Jag i mina bästa dar. Svettig, trött och snorig.

Börjar bli hungrig nu och vet inte vad jag ska äta. Det är så tråkigt att kocka åt en själv!



Tänkte även att jag skulle åka in till stan och åka till gymmet och diskutera det där med att frysa mitt gymkort över sommaren. Måste ju få det fixat på de här två sista veckorna. Sen har jag tänkt att jag ska göra något tråkigt som att åka till Prisma och se om vi får en ny elvisp på garantin. Eller så sparar jag det tills imorgon då D kommer hem..

Ikväll skall jag iallafall åka och hämta Fia med Mari till flygplatsen :) Och sen ska vi fika lite. Kul!

Nu behöver mig mage mat!
2010-05-17 @ 13:30:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }