Snälla sol kom fram!

Hej på er!

Jag har tagit ledigt idag och önskar att solen ska komma fram! Har suttit i solen i kanske 5 minuter och nu är den i moln igen. Typiskt! Men jag önsketänker iallafall att molnen kommer att åka förbi och den fina blåa himlen kommer fram och solen skiner på mig ;)

D har kommit hem för en par timmar sedan och nu sussar han. Snart ska han iväg på nästa jobb till Närpes och är där till kl.21 ikväll. Men för mig gör det inte så mycket för ikväll ska vi på picknick (fy vad fult skrivet ord, jag skulle vilja skriva picnic)! Fia, Mari och jag tänkte till parken och äta gott och dricka vin :) Hoppas bara på fint väder till kvällen!

Ska kolla väderleksrapporten nu.. Bye
2010-05-18 @ 10:19:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }