Skolan

Godmorgon :)

Sitter i skolan nu för nästsista måndagen för det här läsåret! Nice! Har nyss varit på tutorsamtal och i hennes rum var det varmt! Svettades riktigt.. Huhhu. Hittade inga tunnare tights i morse så jag måste åka ut och köpa sådana någon dag nudå. Svettas ju ihjäl om jag har samma som jag har haft hela vintern xD Jag är ju ensam hela kvällen idag så eventuellt åker jag ut och slösar lite pengar om jag orkar..

Jag orkar inte gå på geriatrikföreläsningen nu. Det är så tråkigt så jag tycker att jag gör mera nytta med att sitta här och skriva på skolarbete istället. Förhoppningsvis får jag det klart någongång. Det är bara lite kvar!

Måste även hinna åka ut och handla halspastiller. Om de inte har pastiller här i skolan förstås. Det är så torr luft här och jag med mina astmalungor och förkylning så är det inte så bra med den kombinationen. Hostar nästan ihjäl mig!

Nej, nu ska jag vara aktiv och skriva på skolarbete istället för att blogga.

Byyyye
2010-05-17 @ 09:32:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }