Ögonen går i kors nästan

Ojoj, nu har jag skrivit så mycket på arbetet så att jag nästan ser i kors. Läggdags snart!

Jag har varit riktigt duktig idag och skrivit nästan hela arbetet! Jag måste bara ha en källa till och sen blir det lite finslipning så är jag färdig. Snabba tag här alltså ;) Men har jag bestämt mig för att det ska bli snabbt klart så blir det det! Jag orkar inte mer ikväll så jag sparar det sista tills imorgon och sen hinner jag leta efter en artikel i skola imorgon.

Imorgon kommer vi även att gå igenom den andra uppgiften. Smärta hos äldre. Det är endast 3 sidor per skalle så det ska gå bra! Hoppas jag. Vi får se det imorgon vad vi kommer fram till.

Natitajm
2010-05-04 @ 21:07:23 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }