Morsdag

Godmorgoooon! :)

Jag har börjat morgonen med att äta gräddtårta och dricka cola. Inte så riktigt gott att starta så, men det var pappa som hade ställt fram så åt mamma. Heheh :)

Idag ska jag fira morsdag med de bästa mammorna! Mammorna består av mamma, mormor, moster och syster :)
Jag ska åka till syster R dit även syster J ska komma. Då ska vi börja förbereda dagens mat. Vi ska nämligen vara hos mormor idag och äta mat och annat gott. Ska bli kul att umgås. Jag och systrarna har hand om salladen och efterrätten.

Före allt det här ska jag till D's pappa och mata hunden så hon också får lite mat.

Ikväll åker jag tillbaka till Vasa också. Men jag kommer att vara där bara i 2 dagar och sen kommer jag hem tillbaka till Närpes.

Vi hörs! :)
2010-05-09 @ 08:52:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }