Morgondagen

Jag är så himla trött nu. Känner mig lat och fet för jag också :P Jag tänkte ju gå ut och gå men istället har jag ätit chips! På en måndag! Ojoj.. Nåja, får ta igen det imorgon.

Imorgon börjar vi redan 8.00 på morgonen. Vi ska nämligen ha praktikinfo från morgonen en timme och då får vi förhoppningsvis veta var vi ska vara på praktik i höst! Vad kul! Hoppas bara jag slipper till något intressant ställe! Efter praktikinfon har vi seminarie och efter det blir det kul igen eftersom vi ska till Tolvis på studiebesök! :) Och min älskis är där och tar emot oss!

Nu måste nog jag hoppa i säng. Är så trött.

Najtinajt
2010-05-24 @ 21:56:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }