Kyligare dag

Usch vad tråkigt med lite kyligare väder nu :( Ville ju att värmen skulle fortsätta! Den må komma tillbaka!

Sitter hos mamma och pappa nu och väntar på mat. D kommer även hit lite senare men han är och gräver åt sin far nu just. Sen mot kvällen bär det av till Vasa igen. Sista skolveckan som består av 3 dagar. Seminarie måndag och tisdag, och torsdag har vi tent. Så nästa vecka består av tentläsning och att städa hela lägenheten i sommarskick! Den ska inte lämnas smutsig då vi åker. Fast jag hoppas att jag kommer att vara där en hel del i sommar. Det är ju trots allt mitt hem nu! Har tänkt göra en riktig storstädning med att städa ur alla skåp också. Och sen ska alla kläder tvättas och halva garderoben ska medtagas till Närpes :P

Igår blev det grillning hos Mili! Det va riktigt nice. God mat och bra sällskap :) Blev även lite kubb. Jag var dock lite mycket ur form. Hahah! Men kul var det iallafall!

Nu ska jag hjälpa till med maten lite.
2010-05-23 @ 11:18:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }