Hos mamma och pappa

God kväll :)

Är hemma hos mamma och pappa nu. Det är snart läggdags så att jag orkar jobba imorgon. Har en hela åtta timmars dag imorgon, vilket jag tyvärr inte ser fram emot så mycket. Skulle vilja ha lite mera motivation så att det är roligare att jobba! Jag börjar 10 imorgon och slutar 18. Så lite sovmorgon får jag iallafall.

Idag har jag spenderat nästan hela dagen hos Alvin. Vi har lekt ute ganska länge, medan hans mamma skruvade ihop kolgrillen. Vi har ätit grillad korv och Alvin åt nästan lika mycket som mig! Otrolig att äta den där killen..

Vi har kollat på Talang och nu sitter jag här.

Godnatt!
2010-05-07 @ 22:02:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }