Första dagen är över

Heeej på er!

Sitter här och dricker mjöd nu och åt just en riktigt färsk smörgås. Var så gott :) Morotsbröd. Mmmm..

Första skoldagen är förbi och det har varit ganska tungt att sitta en hel dag. Det har varit ganska så slött då det bara varit en hel dag med introduktioner. Vi kommer att ha mycket fullspäckade 4 sista veckor. Har flera arbeten, ett projekt och två tenter. Huhhu. Den ena tenten är bara en läkemedelstent med två uppgifter. Den andra har vi inte bestämt oss om det ska bli en individuell tent eller en grupptent. Jag röstar för grupptent! Det är inte lika tungt det. Speciellt med det här schemat.

Nu ska jag fixa lite mat. Sen måste jag till FilmTown tillbaka med filmen vi hyrde igår. Sen har jag en hel kväll bara för mig själv i och med att D jobbar över natten.

Haaa de!
2010-05-03 @ 15:37:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }