Fika och shopping

Sitter här hemma nu och kollar på Bella&Tyra show. Kollar inlägget med Kissie och tycker hon är patetisk :P

Annars har vi haft en kort fika på stan idag Mari, Fia och jag. Vi gick till Waynes och tänkte sitta på uteserveringen och fika men det hade nyss regnat så vi gick in och satt då. Jag drack en god iste och åt en kokosboll. Mums!
Efter fikan gick Mari och jag till H&M. Jag hittade äntligen ett par fina jeansshorts, jag letat efter ett tag! Och ett leggingspar. Ville ha lite tunnare leggings nu då det är så varmt. Hittade bara ett söndrigt par i morse så jag fick bara dra på mig mina tjocka leggings och har fått svettas idag.


Mina vackra bleka ben :)


Imorgon har jag tänkt ta ledigt från skolan också! Orkar inte åka dit. Ska väl bara åka ett varv och prata med studieplaneraren. Kan förklara varför imorgon. Orkar inte nu.


Ha de gött!
2010-05-17 @ 20:58:01 Shopping Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }