En solig sommarlovsmorgon

Godmorgon!

Det är underbart soligt och fint väder ute idag :) Tror minsann att vi ska åka till stranden idag om det är tillräckligt varmt. Iallafall vara ute någonstans ifall det är för kallt att vara på stranden.

Vi har legat och dragit oss länge i sängen i morse. Sååå skönt har det varit! Härligt att vara lite ledig. Nästa vecka börjar man tjäna pengar redan! Gött! Var och skrev upp mina arbetstider i lördags och tyckte jag hade skittider. Har många kvällar och många sådana tider att HELA dagen går. Nämligen 10-18. Förhoppningsvis kommer det bättre tider framöver. Jag måste ju även säga åt chefen att jag inte ska vara i augusti. Det måste jag göra den här veckan!


En lite suddig bild från då jag var ute och gick och såg två svanar :)
2010-05-31 @ 10:20:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }