Arbetsdag

Godmorgon! :)

Jag är enda som är uppe i det här huset ännu. Alla andra får snarka och behöver inte jobba, medan jag ska jobba! Det kommet säkert att bli fint väder då jag måste sitta inomhus. Nu just ser det mulet ut men det är ju bara morgon ännu.

Känner mig inte riktigt pigg på att jobba idag heller. Skulle gärna ligga och snarka jag med. Nåja, jag tjänar ju pengaaaar! Så att jag får hyran betald i sommar då jag inte får något studiestöd.

Nu ska jag gå och fråga om jag får låna någon bil. Och sen cruisar jag iväg till jobbet :)
2010-05-14 @ 07:37:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }