Tung dag

Hejsan!

Jag är lite dålig på att blogga nu just.. Tycker jag inte har tid att skriva så jag prioriterar annat. Det är mycket med praktiken och det tar på krafterna mer än vad man tror. Jag har varit på morgontur idag och det har varit en tuff dag. Har verkligen idag fått sätta prov på mina nerver och mitt tålamod. Var tvungen att räkna till 10 några gånger och gå bort en stund för att andas ut så att man inte skulle spricka!

Man får ju aldrig i världen säga något fult åt en patient trots att patienten är hur ful i mun som helst mot en. Det är inte dock så lätt att få ta en massa skit utan att säga något fult tillbaka. Man måste lära sig att de fula orden går in genom ett öra och ut genom det andra. Det är även viktigt att man möter dessa fall med vänliga ord och kommentarer så att patienten lugnar sig.

Det har varit tungt. Det är det minsta jag kan säga! Har nyss tagit över en timmes tupplur, vilket var behövligt.

Tänkte att jag skulle åka till gymmet snart. Sofia och jag pratade på sjukhuset om att vi skulle åka på RockPump men tillika känner jag mig lite för trött och slö för det. Tror jag åker på Zumba. Ska meddela henne så. Något vill jag iallafall röra på mig.

Ha d bra!
2010-03-08 @ 16:24:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }