Sommartider

Hejsan hoppsan på er! :)

Inatt har det blivit sommartid vilket betyder att vi går mot sommar! Härligt! Nu får all snö smälta bort och solen får bli varmare.

Ligger annars på soffan i Vasa nu och tar det lungt. D är till gymmet och har personlig träning med någon brasiliansk jujutsu-typ. Han tänkte vara borta i ca 2 timmar så jag får bara softa. Tänkte dock kasta ihop en pizza :) Måste bara veva ihop degen och sen går jag ner till Siwa och handlar det jag ska ha på pizzan.

Helgen har varit bra, tycker jag. Igår då vi kom till Närpes handlade vi ingredienser till en smörgåstårta. Sen var det nästan raka vägen till Kalax och kasta ihop smörgåstårtan. Hela tårtan blev uppäten och den var så god!  Skulle ha velat ha mera idag. Jag är även stolt över den för jag hade inget recept :) Jag får väl göra en till min egen födis sen ;)

Nu ska jag fixa degen.
2010-03-28 @ 18:28:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }