Råddig i skallen

Godmorgon på er! :) För mig är det morgon nu.. Heheh. Jag borde egentligen sova ännu mera för att få 8 timmars sömn men det känns så konstigt då klockan är halv 3.

Det gick finemang att vaka igårnatt. Tröttheten slog inte till en enda gång, vilket jag är glad över. Det fanns mycket att göra så därför hann man väl inte riktigt lugnar ner sig och bli trött. Jag tror dock att det blir värre nästa natt, för nu känner jag mig trött redan..

Det kändes riktigt konstigt fär 7.00 på morgonen då morgonpersonalen kom. Då samma människor som var på kvällen kom i jobbet och de har fått vara hemma och sova. Det var också konstigt då man körde hemåt då alla for till sina jobb och att klockan verkligen bara var 7.00 och jag har slutat jobba och ska hem och sova :P

Då jag kom hem var jag inte alls trött. Det tog en stund innan jag somnade. Men då jag somnade fick man inte mig väckt. Jag sa åt D att han ska koka gröt åt mig också då han stiger upp så att jag också får stiga upp och äta. Tänkte att jag skulle äta på mina normala tider och inte rådda med dem något, men bullshit, jag sov som en gris.

Men nu på sant borde jag fixa något att äta så att jag inte blir helt råddig och sen ska jag sova lite till igen :P
2010-03-16 @ 13:30:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }