Pampas Nationaldag

Godmorgon!

Idag är det Pampas Nationaldag :) Vad kul det ska bli! Jag sydde fast de sista halarmärkena så nu är jag redo!

Eller först ska jag åka iväg på en obduktion. Får se hur jag klarar av det. Lukten lär ju vara värst! Men intressant ska det iallafall bli!

Jag ska bara äta frukost och klä på mig så ska jag åka iväg till sjukhuset. Så ska jag hämta Conny och då går vi till Patologen. Ni i klassen som läser detta och undrar, så vi fick bara vara 2 idag eftersom det var några finska studeranden som skulle komma också och jag hade frågat Conny först om han vill komma med mig då vi har varit på samma avdelning :)

Efter obduktion ska jag rusa hem och duscha av alla baciller och sen drar jag på mig halaren och åker iväg på Pampas Nationaldag!

HEJDÅÅÅ
2010-03-26 @ 07:11:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }