Kvällstur ikväll

Hej på er!

Jag ska snart packa ihop min mat och åka iväg till sjukhuset på kvällsskift. Kollade just i kalendern och konstaterade att jag inte är ledig förrän nästa onsdag och då har jag vakat två nätter före det! På lördag är jag ledig från praktiken men då jobbar jag istället! Tror att jag inte orkar jobba nästa praktikperiod. Det är nog för tufft.

Sitter här inne och kollar ut på det otroligt fina vädret. Solen skiner och asfalten börjar vara bar på vissa ställen. Våren är nog den bästa årstiden! Då allt börjar ljusna och värmen kommer :) Jag borde egentligen ha gått ut och gå en promenad men istället har jag chattat med syster J och vännen A på facebook och läst lite fysiologi däremellan. Jag har även hunnit lyfta lite vikter också! Kom ju på i lördagst att D har ju en stång och hantlar, att nu då jag är på praktik och inte hinner till gymmet så kan jag träna med dem! Wohoo!

Jaja, slutbabblat. Nu ska jag packa mina saker.
2010-03-09 @ 11:01:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }