Intensiv kväll

Det har varit en intensiv kväll ikväll. Mycket att göra och se tilll. Får dock inte berätta vad som skett så jag säger inget mera. Jag har iallafall lärt mig en del nytt :)

Imorgon har jag morgontur så jag ska snart gå och lägga mig så att jag orkar stiga upp till klockan 7.

3 praktikdagar kvar tills jag får åka hem till Närpes ett varv och jobba lite. Tjäna lite money! Ibland tycker jag att vi borde få lite pengar för att praktisera. Kanske inte full lön, men lite. Vi spenderar ju ändå så mycket tid där och man gör ändå ganska mycket där. Kunskap får man massor men inte skulle det sitta fel med lite lön :P

Ska snart börja krypa till kojs nu.

Natinati
2010-03-09 @ 21:16:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }