Hemma i Vasa

Hej på er!

Jag sitter här hemma och ska snart åka in till stan ett varv. Skulle inte vilja för det är snöstorm här! Inte alls kul att köra bil nu just då det är så drivigt på vägarna.

Praktikdagen har varit helt bra. Har fått ta hand om en angiopatient från början till slut. Har varit och kollat på då de gjorde koronarangiografi och dessutom gjorde de ballongdilatation! Så jag har fått se många saker. Jag måste också säga att de här läkarna är nog duktiga. Hjälp om jag var tvungen att lära mig något sådant. Hohho.

Trött är jag också. D och jag ska träna här hemma idag i och med att det är sådant här skitväder och sen så är jag så trött så jag orkar knappast till gymmet heller.

Nu ska jag kasta i mig lite mat snabbt och sen ska jag åka in till stan ett varv.
2010-03-03 @ 15:32:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }