Ensam hemma

Heeej!

Har nyss varit i duschen och duschat av mig alla världens sjukhusbakterier. Känner mig så ren och fräsch nu :) Revbensspjällen är i ugnen och jag hoppas den blir god. Har aldrig gjort revbensspjäll förut, men jag ville prova då jag såg att det fanns på Citymarket då jag var och handlade. Jag ska göra potatismos till :) Mums! D blir nog glad då han kommer hem ikväll! Hihih!

Oj, nu snöar det igen..

Praktikdagen har gått bra. Mycket att stå i men inte kaos :) Inlärningsdagboken och fysiologitenten står och trycker på mitt samvete. Jag vet att jag borde fixa dem! Tror att jag satsar på tenten för den är nästa fredag och inlärningsdagboken hinner jag nog skriva ihop på ett huj. Det är bara att dra en massa skit bara så är det bra!

Nu ska jag kolla in maten...
2010-03-10 @ 16:11:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }