Det går mot vår

Härligt väder ute idag :) Solen skiner och snön smälter! Det känns "vårigt" i luften..

Har ganska nyss kommit hem från praktiken. Tänk att jag nu varit 5 dagar i rad! Det har gått så otroligt snabbt. En praktikdag imorgon och sen åker vi till Närpes och är där till lördagkväll. Jag jobbar på lördag och på kvällen ska jag på kalas till S en par timmar och sen gasen i bottnen till Vasa igen! Det är nämligen praktik på söndag som gäller då igen. Efter det är det bara två veckor kvar av inremedicinpraktiken :)

Tänkte att jag skulle ta en tupplur nu en stund. D är i jobb ända till 21.00 ikväll så jag är ensam hela kvällen. Men jag har nog saker att göra! Bland annat tentläsning, kickboxning och eventuellt någon inlärningsdagbok att skriva på? Ja vi får se.. Iallafall de två förstnämnda.

Nu nap!
2010-03-11 @ 13:33:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }