10 h sömn på 2 dagar

Jag känner mig lite yr i skallen idag då jag har varit vaken två nätter och sovit endast 10 timmar på två dagar. Jag brukar ju annars sova 8 h per natt så det känns!

Jag känner mig yr, men inte så trött så att jag skulle vilja sova. Jag ska också försöka spara mig tills natten så att jag får sova inatt. Tycker att en vaknatt gick finemang men två var nog tungt. Det är inte hälsosamt att svänga på dygnet sådär. Jag har redan reagerat genom att jag fått finnar i ansiktet. Konstigt men sant.

Snart ska jag gå i duschen och sen stoppa i mig lite mat. Sen väntar jag bara på att jag och några i klassen ska ut på kaffe en stund. Och då får jag även min Pampasbiljett! Jeij! Tänk Pampas är redan nästa vecka! Jag borde orka sy fast mina sista halarmärken.

Ikväll är det en lite speciellt kväll för D :) Det ska vi fira lite! Jag ska inhandla en Dajmkaka som är hans favvis och sen ska jag göra smaskiga räkcroissanter! Mm.. De är så goda! Smakar sommar!

Nej nu ska jag fixa till mig.

2010-03-17 @ 13:03:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }