1 mars

Godmorgon! :)

Jag är redan uppe trots att jag är ledig. Men jag kunde inte sova mera så jag steg upp då, inget fel på det :P
Har nyss kollat på målen i hockeymatchen igår. Jag orkade bara kolla på första perioden och sen gick jag och sova. Men Canada vann! Hejade på dem också ;)

Tänk det är mars idag! Och idag börjar ansökningarna till skolorna. Jag är en av dem som ska söka! Ska väl göra ansökningen redan idag. Lycka till ni alla andra som ska söka till skolorna. Vet hur det känns att vara i den situationen och det är inte lätt att veta vad man vill då man "blir stor". Men ett beslut ska tas.

Nu ska jag äta lite frukost och klä på mig.

2010-03-01 @ 09:04:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }