En hel hög med information

Oj hohho vad mycket information vi har fått idag. Från 9-15 har vi fått sitta och lyssna om en hel massa som berör avdelningen där jag ska sommarjobba. Vi har fått höra allt från att vara arbetstagare, om själva vården, själva avdelningen och mycket annat. Vi har även fått göra lite fysiskt, och det har varit att vi fått spruta med brandslangen över taket :D Heheh! Det var kul!

På torsdag är det fortsättning på det hela. Då ska vi på förmiddag få en massa info av avdelningen och på eftermiddagen har själva sjukhuset introduktion åt oss. Eftermiddagen såg ut att vara ganska tråkig, men det är bäst att åka så att man inte missar något viktigt.

Det är ju nog ett stort steg att gå från studerande till att vara arbetstagare och ha ansvar på riktigt! Tack och lov får vi ändå ha våra handledare så vi har någon att luta oss mot. Förstås får man ju fråga alla, men det känns som ett bra stöd att ändå ha handledare.

Idag efter sjukhuset for jag till gymmet och lämnade in mitt gymkort. Det är paus med Wasamove i 2 månader! Måste bli flitig och gå ut och gå då istället då jag är i Närpes :) Tänkte även att jag skulle orka gå ut och gå idag också.

Nu tror jag att jag ska ta en kort nap.

2010-06-01 @ 15:58:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }