Vardagsstuff

Egentligen borde jag göra lite vardagsstuff nu. Gick in på Egoinas blogg och såg att hon hade tvättat kläder så då kom jag på att jag har ju också satt igång tvättmaskinen och den är klar nu och någon borde orka hänga upp tvätten och vika in gårdagens torra tvätt. Suck.

Jag och min sambo är båda lika slöa, men jag får väl ta mig i skinnet och göra det. Annat som också borde göras är att packa upp väskorna. Bläääh. Orkar ej!

Ska hänga upp byket och borsta tänderna och hoppa i säng med min bok! Ska läsa tills jag somnar. Det är tidig morgon igen imorgon. Praktikdag nr 8!

Jag orkar inte berätta mer idag. Hoppas jag är piggare imorgon...

GODNATT
2010-01-04 @ 19:53:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }