Vad ska jag?

Hej på er!

Nu har jag sovit i en timme ungefär och skönt har det varit! Då jag la mig ner här på soffan så tänkte jag surfa lite innan jag skulle sova men icke! Mina ögon var så tunga, så tunga så jag fick ge upp och sova istället. Men nu känner jag mig mycket piggare!

Har satt på en kastrull med vatten att koka. Ska springa nu och kasta i riset. *springer iväg*

Nå nu!

Jo, skoldagen idag! Har haft föreläsning i sömnapné, pneumoni, ventromb och lungemboli. Ursäkta mig, men ganska så tråkiga ämnen. Men jag måste hålla ut. Under kaffepausen fick vi veta att vi fått in våra resultat för kirurgitenten. Jag fick 3! Riktigt nöjd! För vet ni vad. Jag fick 10 av 12 rätt! Det var en sträng skala!



Vi hade även praktikinfo idag och vi fick veta var vi skulle vara på praktik. Det blir E3 och A3, plus att jag får vara på OP i två veckor :) Nice, nice, nice! Och på samma gång fick vi veta att vi måste börja bestämma oss om nästa praktik också. Alltså om hösten 2010! Vi har hemvård och mental- och missbrukarvård då. Hemvården blir kanske i Närpes på hemsjukvården. Jag skulle även vilja vara här i Vasa på hemsjukhuset. Mental- och missbrukarvården är lite värre då. Jag skulle vilja ha något att göra med barn och ungdomar. Men vi måste se. Jag ska diskutera med D, systrarna och mamma om vad de tycker.

Inklädd i min härliga fleecetröja från H&M!

2010-01-25 @ 14:45:10 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }