Trött efter en lång dag

Oj äntligen får man slappna av och bara ta det lungt.

Min ögon tänkte inte hållas öppna på föreläsningen. Det var ändå en ganska intressant föreläsning som gäller min praktikplats så jag hade nog ändå öronen öppna. Jag började fundera hur jag ska klara av patienter som får ett chockerande besked. Det är väl något man lär sig hur man som vårdare ska hantera det.

Praktiken har gått som vanligt också. Helt bra med andra ord. Gav handledaren utvärderingsblanketten så att hon ska få börja fundera över den lite. Hon sa nog att jag är godkänd ;)

Nej, nu ska jag sluta tänka på skolan. Det är värst då det ska ta ett tag innan man varvar ner. Efter praktiken tog jag en femton minuters powernap och det bara snurrade på en massa praktik- och skolsaker i huvudet på mig.

Ikväll ska jag bara slappa och ta det lungt!
2010-01-26 @ 17:45:21 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: sannie

jag sitter och ritar :) har snart ritat klart ^^

2010-01-26 @ 20:51:39
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }