Tillbaka i Vasa

Nu är jag tillbaka i Vasa efter ca två veckor jullov i Närpes :)

Jag har ståhejat på hela tiden från det jag kom hit och mer skulle det finnas att göra men jag bestämde mig för att sätta mig i soffan med datorn och ta det lungt resten av kvällen. Inga mera sysslor nu!

Jag har hunnit prova vår nya Sodastream och den fungerar finemang. Har också reserverat en massa böker till medicin 2 kursen och mamma kommer med böckerna på lördag då hon och pappa kommer hit på teater. Men det finns många väskor kvar som ropar efter att bli uppackade. Inte det allra roligaste att göra precis. Det får bli tills imorgon.

Imorgon kommer jag att åka på praktik och efter praktiken ska jag på min livs allra första zumba! :) Det här julgottandet är det slut med nu. Hehehe..

Ha de gött!
2010-01-03 @ 20:35:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }