Tentläsning

Jag har inte ägnat så mycket tid åt tentläsningen och jag hoppas jag kan det någorlunda! D ska snart förhöra mig...

Och nu tänker ni säkert "D, what? Är inte han borta?" och nej han är inte det! Han for en vecka för tidigt i jobbet :P De hade missuppfattat varandra tydligen där på jobbet.

Han blev iallafall lycklig då han hann åka på Kickboxning och jag var på Zumba. Blev riktigt svettig! Värst bara då det är så HIMLA MYCKET folk så man får inte riktigt ta ut alla rörelser.. Men på Sports Gym sa en ledare att nyårslöften brukar krasa redan efter andra veckan så då får jag hoppas att det blir mera plats ;)

Fast nu blir det paus med tränandet. Börjar känna av i min ena axel att snart blir det en låsning någonstans. Paus hela helgen tror jag! Kommer ju att åka till Närpes på lördag också så jag hinner inte heller..

Nu ska D förhöra mig!
2010-01-14 @ 20:22:27 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }