Spelar Wii

Lina och jag håller på och spelar Wii Sports nu :) Eller jag sitter mest och kollar på nu så hon får prova på! Jag hoppas vi snart hittar flera roliga spel. Det är ju bara några småspel det här så..

Finns det något bra och roligt spel någon rekommenderar?

Vi har annars varit till GW Galleria idag. Först var vi och åt till McDonalds och efter det for vi på lite shopping. Faktiskt, jag köpte ingenting! Jag provade ett par gymnastikbyxor som var på rea men de såg inte alls bra ut på mig. Så det blev inget! L hittade ett riktigt bra rea-kap idag. En snygg sportigare vinterjacka på 50%!

Det är ganska tyst här nu då lilla A har åkt. De for riktigt nyss så att de inte skall behöva köra i det allra mörkaste.

Får se när den här D kommer hem. Han skulle ända till Kokkola så det tar nog en stund.

Ja, vi får se vad vi hittar på ikväll. Om det blir Wii hela kvällen, eller? :)
2010-01-23 @ 16:02:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }