Sovdags snart

Oj vad jag är trött nu efter dagens BodyCombat!
Det var riktigt tungt och effektivt. Då jag gick upp till omklädningsrummet kände jag hur det började snurra i skallen av att jag hade hög puls. Heheh.. Men det gick nog om bara jag fick lugna ner mig.

Om ändå Sports Gym skulle ha billigare avgifter. Det är så skönt att få promenera dit och tillbaka. Härligt med frisk luft. Tyvärr tillåter inte ekonomin det...

Imorgon är det bara skola som gäller. Ingen praktik tack och lov! Får vila lite. Slutar redan 12.00 och då åker jag hem och är med D några timmar tills han åker i jobb. Sen är det vara tentläsning som gäller för mig resten av kvällen. Förutom att jag ska till gymmet ett varv också ;)

Natinati :)

2010-01-13 @ 21:32:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }