Praktikdag

Godmorgon alla läsare! :)

Nu är det tisdag morgon och jag ska snart åka till praktiken! Kan ni tänka er att nu har jag mer än halva praktiken över! Håller inte räkningen längre om vilken dag jag ligger på men jag har bara 4 veckor kvar där på praktiken! Jipii! Då är min grundpraktik över!

Jag ska ta med alla världens papper och blanketter åt min yngre handledare nu så att hon får börja skriva en utvärdering. Vi måste även besluta tillsammans om en dag då vi tänkte ha utvärderingen vecka 7. Vi är på vecka 4 nu så det är snart det ;)

Nu ringer min sambos väckarklocka och han är lite sömnyr. Heheh, stackarn. Idag snoozade inte jag alls något och det gick mycket bättre att stiga upp då, då man steg upp genast klockan ringde. Man blir egentligen bara tröttare av att snooza, men det är ju bara så sköööönt!

Ja ja, kommer att vara en tung dag idag då jag har så lång dag. Men hoppas ni alla har en bra dag och jag försöker hinna skriva bara jag hinner!

2010-01-26 @ 06:02:30 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: sannie

mjo, när det väl händer så :P

Jag är inte så pysslig av mig, men ändå :P



händer idag? :)

2010-01-26 @ 10:13:41
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }