Praktikdag nr 7

Jag tror det är dag nr 7 på gång :P Känns som en evighet upp till de 30 dagarna! Men jag har gjort upp schemat färdigt enligt skolans schema så jag kommer att hålla på med den här praktiken i 7 veckor till med ungefär 3 dagar i veckan. Det varierar lite men ganska bra får jag ihop det :)

Då min första praktik är klar så gäller nästa i 12 veckor :P Hahah..

Det kliar också i mina fingrar att få åka till gymmet! Jag får iallafall cykla nu några kilometer till praktiken så lite motion får jag..

Men nu ska jag snurfa lite till och sen ska jag packa på mig massa med kläder och cykla iväg! Ha en riktigt bra dag!
2010-01-04 @ 05:50:56 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jotack den var mys (: hoppas det går bra på praktiken idag?

2010-01-04 @ 13:11:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }