Praktik

Godmorgon! :)

Jag är inte så himla trött idag som jag var igår. Nacken känns mycket bättre också efter att D masserade den lite.. Fast efter att den här dagen är slut kommer jag att vara riktigt trött! Tror jag ska passa på att ta en powernap mellan praktiken och skolan. Bara jag hinner.

Ja, det är praktik som gäller idag igen. Håller inte koll på räkningen hur många dagar jag har varit nu riktigt. Det är iallafall 5 veckor kvar med ca 3 dagar per vecka. Det kommer nog att gå fort! De här dagarna bara rusar iväg. Vi är ju redan på vecka 3 det här året. Idag är det den roliga gruppen på praktiken så det ska bli kul att vara där.

Oj nej, vad klockan rusar iväg. Måste ju åka iväg jag nu! Hejdåå :)

2010-01-19 @ 06:09:21 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }