Praktidag nr8

"Bara" 22 dagar kvar efter den här dagen :P

Godmorgon föresten! Jag är såååå trött nu... Tack och lov är det ledig dag imorgon och då ska jag sova, sova, sova... D och jag ska ut på promenad också har jag bestämt! Tycker det är så oerhört skönt att vara ute nu då det är så mycket snö och allt är så vackert. Snart får jag iallafall sätta på mig på cykeln och trampa iväg till praktiken.

Idag är det en svenskskpråkig grupp som kommer till praktiken :) De där andra vårdarna är alltid så glada då jag är där nu så jag får prata svenska. De andra är lite knaggliga på det språket, men de försöker.

Jag ska försöka ta tag i det här bloggandet mitt nu och få fram lite bilder här för omväxlings skull, men nu just är jag för trött så jag orkar inte ännu riktigt. Den som väntar på något gott :)

Ska börja klä på mig nu och trampa iväg. Ha en riktigt bra dag!
2010-01-05 @ 05:53:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }