Pediatrik

Läser lite på pediatrik nu och gör lite anteckningar. Åter en gång är jag lite vilsen med vad jag ska satsa på fastän jag har skrivit två tenter redan! Men men, det är nog de här begreppen och sådant som gäller.

Det är första gången skolan har det här systemet att man får tenta bort delar varje vecka och lärarna är så otroligt stolta över oss för vi har fått så bra resultat! De andra klasserna har fått mycket sämre då de har varit tvungna att skriva en hel hög med massa olika saker. Själv tycker jag också att det här systemet är mycket bättre också! Lite tungt att nästan varje dag läsa på tent men det går nog bra.

Har varit på Zumba ikväll och det var riktigt kul och bra igen! Tycker mest om den här som drar på måndagar. Hon är så glad och sprallig. Det är mera fart på det hela med henne. Jag skulle också vilja åka och prova på Magdalena Siggs Zumba. Hon håller här i Vöråstan så det skulle inte vara så långt borta. Hon lär vara en bra ledare!

Nu ska jag sluta babba och fortsätta läsa lite till :)

2010-01-25 @ 19:16:10 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }