Onsdagmorgon

Godmorgon!

Jag är jättetrött ännu fastän jag gick och la mig lite efter 22.00 igår.. Jag var så trött så trött så jag somnade nästan direkt! Jag vet inte vad jag har för trötthetsperiod nu då jag är så trött hela tiden..

Internet funkade inte heller igår på min dator så jag blev lite sur. Så därför har jag inte uppdaterat mera igårkväll. Jag vet inte vad det var för fel, för jag startade om datorn kanske tre gånger men inget hände.

Håller på och fixar frukost nu åt mig och D. Jag måste nog börja äta nu så jag hinner åka till skolan i tid. Vi börjar 8.15 idag, vilket är lite tidigare än vanligt. Vi har inremedicin idag igen ända till 12.00. Då ska jag bara äta i skolan och rusa iväg hem och sova!

Nu ska jag äta frukost. Vi hörs senare idag!

2010-01-27 @ 06:25:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }