Onsdag, redan!

Godmorgon på er alla!

Tänk att det är onsdag redan! Hjälp, vad tiden går snabbt. Fast det är väl bra för då vet man iallafall att man inte har tråkigt.

Håller på och slänger i mig frukost nu. Ska snart åka till skolan på en kort pediatrikföreläsning. Det är sista föreläsningen om det ämnet innan prov. Det är mycket man ska lära sig på några få gånger! Tack och lov har vi inte ett megastort prov utan flera små prov. Känns kanske lite jobbigt nu att ha tent varje vecka men hellre såhär än ett stort prov.

Ikväll gäller det då att sitta med näsan i mina papper. Fast det blir nog en sväng till gymmet också. Annars orkar jag inte koncentrera mig hela vägen.. D är borta stor del av kvällen också så jag får läsa helt i lugn och ro.

Det är fest på Fontana ikväll. Har funderat om jag ska gå faktiskt en stund. Men vi får nu se. Det är den där tenten som trycker på imorgon.

Såhär ser jag ut idag:





Längre topp - Vero Moda
Kofta - Vero Moda
Leggings - Gina Tricot

Jag flinar så otroligt vackert!

 

Egengjort smycke.
Det är syggare i verkligheten!

2010-01-20 @ 08:38:34 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }