Nackspärr

Tror jag lider av nackspärr. Bläh! Gör ont att vrida huvudet åt höger.. Väntar på att D ska massera nacken min lite. Ont det kommer att göra men skönt efteråt förhoppningsvis.

D och jag har nyss varit till affären och stressat genom affären för vi for så sent dit :P Nästan bra det så tar man inte med något onödigt. Endast det som står på lappen. Fast jag föredrar nog att ta det lungt.

Det har inte blivit så mycket av mitt läsande. Ett problem, vilket är en ganska dålig ursäkt, så är att vi har för lite uttag och lampan är urdragen så jag ser inte att läsa. Hahah! Men imorgon ska vi åka till Minimani och handla en skarvsladd. Det är ju datorer och högtalare kopplade till de andra uttagen. Egentligen borde ju jag dra ur min dator så att jag skulle få läsa.

Imorgon är det en lång dag igen. Börjar 7.30 på praktiken och slutar 14.30. Sen får jag vara hemma en liiiiiten stund. Kl.16 börjar skolan. Usch vad jobbigt. Förra tisdagen var jobbig. Var jättetrött på kvällen. Samma ämne imorgon som förra tisdagen, nämligen onkologi. Ganska intressant nog faktiskt. Bara man orkar lyssna.

Men nu ska jag få min massage :)
2010-01-18 @ 20:32:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }