Mycket piggare idag

Godmorgon allihopa!

Jag känner mig så mycket piggare idag att det är otroligt. Tydligen behövde jag den där dagen att bara vara helt slö och bara vara hemma. Men ikväll ska jag träna!

Sitter i skolan nu och printar föreläsningsmaterial men den där printern krånglar så det kommer en massa halvsidor. Får printa ut igen senare efter föreläsningen. Det är ju inte material jag behöver nu just.

Inremedicin för sista gången idag! Imorgon är det tent. Så ikväll gäller det att läsa in till det sista!

Nu ska jag gå till klassen..

Hejdåååå!
2010-01-28 @ 08:01:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }