Lördag

Sitter i soffan med D nu och han spelar Guitar Hero :) Jag spelar nog också ibland men det är hans tur nu.. Jag har faktiskt kommit upp på Medium nu! Går inte lika bra som Easy men det är en utmaning och jag blir bättre.

Mamma och pappa var nyss hit på en kaffekopp. Mamma hade med låneböcker åt mig, vilka jag ska ha till kursen Medicin 2. Om jag ens behöver läsa i dem. Får se :P Bra att ha iallafall!
De hade också med gurka och tomat. Mums! Gott med relativt färska grönsaker och inte sådana som legat länge i affären.

Mamma hade satt grönsakerna i världens sötaste papperspåse:

 

 

Kokar lite mat nu och sen ska jag dra ut på stan med kusin F.
Det är längesedan vi har träffats så det ska bli kul att träffas! Blir väl lite shopping om jag har råd att unna mig lite. Jag behöver iallafall en till sportbh! Har bara en och det är ju lite knepigt då man lägger den i tvätten så är man utan då man ska nästa gång. Såntdär I-landsproblem ni vet!

Haaaaa deee!
2010-01-09 @ 12:13:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }