Läggdags

Nu har jag spelat Guitar Hero i nästan 2 timmar i sträck! Endast jag. D orkade inte då han tränat så hårt idag så hans händer bara skakade :P

Så nu måste jag lugna ner mig så att jag kan somna. Måste verkligen gå och lägga mig nu snart för jag har tidig morgon imorgon igen! Det är praktik som gäller då igen.. Och på eftermiddagen har jag skolan från 16.00-18.00. Har hematologi imorgon.

Jag har annars faktiskt hunnit läsa två powerpoints till tenten. Jag har skrivit anteckningar så att jag ska minnas bättre. Imorgon blir det mera läsning bara jag orkar! Brukar vara så trött de där tisdagarna då jag har så långa dagar.

Ska hacka ihop lite mellanmål att ta med till praktiken nu!

Nattinatti
2010-01-25 @ 22:00:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sannie

sov gott :) ha en fin dag idag :)

2010-01-26 @ 00:39:28
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }