Knasigt värre

Igår ringde någon från Vasa Nation i Helsingfors och frågade D om han ville börja vara "baarimikko" på Vasa Nation. Jag hörde bara att D sa att det nog skulle vara roligt men att han har så mycket annat så tyvärr så går det inte.

Då jag frågade efteråt vad det handlade om så sa D att de ringde från Vasa Nation och frågade det där då. Så sa jag "Men Vasa Nation är ju i Helsingfors!". D började skratta och sa att han trodde det fanns här också. Hahahah. Tänk skulle han ha lovat och hoppsan skulle det vara i Helsingfors :P Ja jösses. Men typen som ringde åt D sa att hon sett honom i skolan. Det börjar vara ganska längesedan D var i skolan i Helsingfors.

Nåja, sånt händer. Roligt var det iallafall.
2010-01-19 @ 17:52:30 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }