Kickboxningsträning

Ikväll har jag varit på min första kickboxningsträning! Åh vad kul det var! :) Tiden gick riktigt snabbt.. Jag fick till och med en ny kompis. Vi var ett par och gjorde saker tillsammans. Vi var enda som kom ensamma och var flickor och vi är i samma viktklass så det var perfekt! Hon skall också fortsätta.

Man märkte verkligen att jag har någorlunda bra kondition. Vet ni då man ligger på mage och gör rygg? Då man sträcker ut ben och armar? Vi skulle hållas så ganska länge och nog tyckte jag att det tog på men inte så värst. Så ser jag en typisk finne (en man) bredvid mig och han hade inte ens upp benen i luften och han bara dreglade! Jag tänkte att "herregud, han dör ju snart!". Hahah!

Jag mår mycket bättre nu ocks efter lite träning. Jag tror det är därför jag varit så trött ;) Imorgon ska jag på Zumba! Kul!

Nu ska jag kolla Salkkarit!
2010-01-28 @ 18:33:12 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }