Hemma ensam och läser på tent

Är hemma ensam nu och jag har bunkrat mig ner i soffan under filten och runt en massa skolpapper. Inte så skoj men ett måste nu just. Har läst genom Parkinsons sjukdom nu och ska väl fortsätta med lite epilepsi. Sen tror jag nästan jag slänger undan mina papper och kollar på tv istället.

Sen blir det att gå i säng tidigt ikväll! Det är tidig praktikmorgon imorgon. Jag får börja räkna ner nu! :) Jag har  bara 10 dagar kvar nu! Härliga tider!

Jag var ju på Zumba ikväll. Sofia kom också så det var kul! Det var heller inte proppfullt i salen ikväll så det var bra. Tror jag kommer att åka igen imoron på zumba, för då är det en annan ledare. Jag kom till gymmet 45 minuter tidigare idag och lyfte lite vikter. Nu känns det härlig i min kropp. Börjar också känna att sömnen kryper in på mig...

Jaja, nu ska jag fortsätta läsa en liiiiiiiiten stund till! Det är så många svåra ord i den här delen :/
2010-01-31 @ 18:38:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }