Hem ett varv

Hejsan hoppsan!

Är hem ett varv nu och ska äta lite makaroner med tonfisk innan det bär av till skolan! Där har vi expertföreläsning i onkologi, om jag minns rätt, i två timmar. Med expertföreläsning menas att det är någon från sjukhuset som kommer och föreläser åt oss. Ingen lärare alltså.

Dagens praktikdag har varit helt kul :) Trevlig den där tisdagsgruppen! Vi har duschat, gymmat och spelat bingo bland annat. Tiden har faktiskt gått riktigt snabbt idag. Jag har också allt mer kommit in i arbetet så att jag vågar ta lite ansvar och så.

Men nu ska jag fixa maten!
2010-01-12 @ 14:09:34 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }