Helg!

Åh, underbara helg :)

Min handledare släppte mig lite tidigare idag. Snällt av henne! Hon tyckte att jag har varit så duktig så jag fick åka... Det var en liten grupp på 5 personer idag så det har varit ganska lungt.

Tenten idag gick bra! Det var ynka 5 uppgifter så det gick snabbt. Tre första var beskrivningsfrågor. T.ex. att förklara vad "ALL" är och vad "akut otitis media" är. Sen var det tre påståenden man skulle svara rätt eller fel på. Och till slut var det att ringa in rätt/rätta svar a, b, c, d, e eller hur många det nu var. Det gick så snabbt att skriva det där så jag blev riktigt chockad då jag skulle vända blad då det inte fanns fler uppgifter :P Bra så! Nu är det bara tre tenter kvar!

Tror jag ska nappa i 15 minuter innan jag åker iväg på Zumbaaaaaa! Wihaa! Det börjar 16.00 men jag ska åka några minuter tidigare och lyfta lite skrot. Bara jag hinner. Ser att klockan är ganska mycket egentligen. Vi får se vad jag hinner. Kan lyfta skrot efteråt också så behöver jag inte stressa.

Allt från Gina Tricot, förutom

Halsband H&M

 

Jag vet tyvärr inte varför den här andra bilden blev så otroligt gul! :/

2010-01-29 @ 13:39:24 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }