Guitar Hero 5

Håller på och spelar Guitar Hero 5 nu för fullt :)
Jag har klarat en låt på Hard men jag tror jag håller mig till Medium ett tag till.. Heheh.

Riktigt kul spel det här faktiskt! Vi tänker skaffa en gitarr till stå att vi får spela mot varandra. Det kommer att bli kul! Vi vill även ha en till dosa till Wii så att vi kan spela mot varandra i andra spel.

D och jag har bastat och vi ska nog snart gå och lägga oss. Måndag imorgon igen och ny arbetsvecka! Jag har skola imorgon och slutar redan 12.00. Härligt! Fast då ska jag läsa på nästa tent, som är pediatrik. Jag har endast två praktikdagar nästa vecka. Ganska skönt det egentligen. Fast jag trivs ju nog bra där men det är ganska jobbigt att ha både skola och praktik på samma gång.

Nog om skola nu!

Nu ska vi spela Guitar Hero 5! :)

2010-01-24 @ 22:23:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }