Ganska tråkig kväll

Jag brukar njuta av att vara ensam ibland och bara lata mig... Men nej, usch vad tråkigt det har varit ikväll tycker jag. Det är roligare då sambon kommer hem någongång och att man får sova med någon! Och inte med vem som helst förstås! Nu måste jag sova helt ensam :(

Tror jag ska krypa ner i sängen snart och kanske läsa i min bok lite. Jag orkar inte surfa på datorn längre och jag orkar heller inte kolla på tv. Det är även snart dags att sova för det är tidig morgon som gäller imorgon igen! Det är alltså praktik för sista gången den här veckan imorgon.

Och efter morgondagen är det helg och får bara slappa och inte göra något! Härligt! Det blir även en roligare helg då lilla A kommer hit imorgon och på lördag kommer L :)

Godnatt allihopa!
2010-01-21 @ 21:22:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }